Szkoły gimnazjalne i ponadgimnazjalne

Celem warsztatów In Business jest pobudzanie uczniów do wykonywania takich działań, które będą wymagały korzystania z tej cennej umiejętności. Dzisiejsza rzeczywistość, zwłaszcza biznesowa, wymaga kreatywności, umiejętności generowania alternatywnych rozwiązań, sprawnej i efektywnej pracy zespołowej. Zajęcia dla uczniów prowadzone są w formie warsztatowej – dzielimy uczestników na kilkuosobowe zespoły projektowe i symulujemy podczas zajęć konkretną rzeczywistość biznesową (uczestnicy są małymi firmami powołanymi w konkretnym celu). Uczniowie pracują w metodologii tzw. Design Thinking, która, poprzez specjalnie dobrane zabawy i konkursy uczy:

  • budowania i testowania prototypów produktów,
  • efektywnej współpracy zespołowej,
  • rozwiązywania problemów związanych z ograniczonym dostępem do zasobów,
  • metod klasyfikowania i pozyskiwania klientów,
  • prezentacji swoich dokonań przed innymi uczestnikami warsztatów
  • generowania rozwiązań dla występujących w procesie projektowym problemów
  • układania i realizowania strategii marketingowych
  • pozyskiwania i udzielania informacji zwrotnej

Warsztaty In Business to także okazja do :

  • pracy na konkretnych case’ach firm i ich prawdziwych problemach
  • wzmocnienia kreatywności i obserwowania jej praktycznego udziału w rzeczywistości biznesowej
  • stania się częścią zespołu projektowego
  • posmakowania satysfakcji z wdrożenia w życie pomysłów wygenerowanych przez grupę

Ponadto warsztaty In Business kształtują w uczniach tak pożądaną przez rynek pracy proaktywną postawę, nastawienie na działanie, minimalizację kosztów i maksymalizację zysków poprzez zastosowanie niestandardowych rozwiązań i ich natychmiastową realizację na zajęciach.

Harmonogram zajęć warsztatowych dla młodzieży:

Lp. Data Godzina
1. 29.09.2016 09.00-13.00
2. 11.10.2016 09.00-13.00
3. 18.10.2016 09.00-13.00
4. 24.10.2016 09.00-13.00
5. 09.11.2016 09.00-13.00
6. 18.11.2016 09.00-13.00

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian terminów, o czym poinformuje na stronie internetowej.

Prelegenci:

izaIza Kielusiak nieustannie szuka innowacyjnych metod, za pomocą których można by oddziaływać na kreatywność ludzi i ich biznes. Dzięki 10 letniemu doświadczeniu we wdrażaniu innowacyjnych produktów Iza może się poszczycić duża wiedza praktyczną. Obecnie prowadzi warsztaty Design Thinking – starając się przekonać ludzi do metodologii myślenia projektowego opartego na transferze wiedzy wewnątrz organizacji. Poza tym Iza prowadzi eksperymenty na swej 6 letniej córce Zuzannie, starając się znaleźć jej zastosowanie w procesie projektowymi, do którego ma wyraźne zacięcie, planuje swą „wielką podróż” po Mongolii i każdego dnia przekonuje się o tym, jak niezwykle kreatywni możemy być, jeśli nam się na to pozwoli…
l
l
l
l
l
l

PBUCKI.PORTRETPiotr Bucki – absolwent Wydziału Architektury i Urbanistyki, Studium Wokalno-Aktorskiego i Wyższej Szkoły Bankowej. SWPS oraz kursów doskonalących Uniwersytetu Stanford w zakresie przedsiębiorczości internetowej i UX w konstruowaniu interfejsów oraz Inbound Marketingu.

Menadżer projektów związany zawodowo m.in z Grupą Nokaut S.A., Travel World Passport, NextData. Konsultantował i tworzył strategię kampanii kontentowych dla Serwisów Tematycznych Grupy Nokaut, Aeonform.pl, Travel World Passport, Get Visa, Blisstery.com i wielu innych. Konsultował projekty w obszarze treści dla firm Fenomem, 9init i innych. Stały współpracownik magazynów „MaleMen” i „Dolce Vita” oraz miesięcznika „Charaktery”, “Style i Charaktery” i „Psychologia w szkole”. Trener, szkoleniowiec i wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku , Akademi Marynarki Wojennej i Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej, Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych oraz Uniwersytetu Gdańskiego. Tłumacz książek popularnonaukowych z dziedziny psychologii i samorozwoju. Pasjonuje go teoria dezintegracji pozytywnej i wpływ wydarzeń traumatycznych na kształt naszej psychiki. Gorący zwolennik psychologii pozytywnej i pracy metodą projektową. Certyfikowany coach w obszarze Business and Executive coaching. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu komunikacji marketingowej, inbound marketingu, wystąpień publicznych, komunikacji i motywacji.